"Vzhledem k tomu, že disponujeme velkokapacitní myčkou na vratné kelímky a zároveň jsme dodavatelem kompletního vratného systému kelímku v některých městech a na festivalech, s radostí jsme se rozhodli tento trend přinést i na kladenský hokej," uvedl jednatel společnosti Stalleys Lukáš Suchánek. Po zkušenostech ví, že to má obrovský smysl pro přírodu, kde se ušetří velké množství jednorázového plastu, ale také pro celkovou čistotu okolí stadionu. "Zároveň to má i sběratelský účel, protože v blízké budoucnosti plánujeme výrobu speciálních limitovaných edic například s hráči nebo s historicky významnými či výročními událostmi klubu," dodal nový provozovatel občerstvení, který přiznal, že rozhodování mu ulehčilo i to, že fanoušci po tomto kroku od začátku sezóny volali.
"Za klub jsme velice rádi, že jsme se se společností Stalleys domluvili na zavedení systému vratných kelímků. V dnešní době se to stává standardem akcí s velkým počtem fanoušků a upřímně mě těší, že Rytíři Kladno budou do této společnosti patřit. Jedná se o zásadní krok v udržitelnosti, protože se razantně uleví odpadovému hospodářství. V neposlední řadě jde o zajímavý suvenýr pro fanoušky. Věříme, že se jim základní i další motivy budou líbit, " řekl za hokejový klub marketingový manažer Martin Špaček.
- Jde o půllitrový vratný kelímek, pro začátek s jedním motivem. Vzhled kelímků se bude postupně obměňovat.
- Každý nápoj na stadionu (netýká se PET nápojů) v objemu 0,5l bude podáván do tohoto vratného kelímku.
- Vratné kelímky budou na všech prodejních místech a je možné je vrátit u kteréhokoliv prodejního místa.
- Při koupi nápoje bude zároveň účtována vratná záloha ve výši 50 Kč. V případě dalšího nákupu, kdy přijde fanoušek s použitým kelímkem, mu bude podán nápoj vždy do čistého kelímku.
- Fanouškům s jednorázovým plastovým kelímkem nebude umožněn vstup na stadion.
- Po konci utkání budou otevřena všechna prodejní místa 20 minut a budou sloužit k vracení kelímků.